Google optimalisatie
U wilt hoger in Google komen, maar u bent niet zeker wat u kan verwachten van een Google optimalisatie campagne?
Elke campagne die ik voor u start is uniek, dit komt vooral de verschillende doelgroepen en concurrentie in uw werkveld. Ik zorg voor de research en toepassingen die nodig zijn om meer uit uw online aanwezigheid te halen en/of deze te verbeteren.
U kunt daarbij denken aan een technische SEO audit, zoekwoorden onderzoek, linkbuilding, content strategie en natuurlijk een analyse van uw (online) concurrenten.
Hoog in Google?
Hoog in de organische resultaten van Google komen is een continuerend proces waarbij verschillende technische zaken geïmplementeerd moeten worden. Denk daarbij aan Meta data, rich snippets en tracking codes om het bezoek op uw site te meten.
Hier houd ik rekening met de interactie van uw website en de bezoekers, dit doen ik door middel van Google analytics implementatie, een tool die inzicht geeft hoe uw website bezoekers aantrekt en hoe deze interacties uitvoeren op uw website. Verdere analyse is ook mogelijk door het creëren van zogenaamde heatmaps, hierbij kan geanalyseerd worden wat de interactie van de bezoeker is op uw website en kan ik door middel van “A/B testing” de beste structuur en gebruikerservaring voor uw bezoeker creëren, wat de conversie van de website ten goede komt.
Nieuwsgierig naar Google optimalisatie?
Neemt u eens contact met mij op voor meer informatie en de mogelijkheden, of lees het blog over de nieuwste ontwikkelingen.